Česká Pošta reklamace poškozené záilky:
Postoupení nároku na náhradu škody se provádí bez postoupení zásilky.
-Vždy reklamuje ten, komu byla zásilka dodána. zásilka byla doručena adresátovi reklamuje adresát adresát odmítl převzetí a zásilka se vrátí odesilateli reklamuje odesílatel.
-V případě, kdy reklamuje adresát zásilka mu zůstává.
- Na základě těchto změn doporučujeme sdělit podavateli, aby informovali adresáty, že pokud bude zásilka jevit známky poškození, aby zásilku nepřijímali a vrátili ji zpět.
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
PPL reklamace poškozené záilky:
pro zahájení reklamačního řízení je nezbytně nutné doložit níže uvedené dokumenty:
1. Kompletně vyplněný Zápis o škodě v elektronické podobě. Formulář naleznete zde.
2. Fotodokumentace zásilky
a) celkový pohled na vnější obal
b) detail obalu v místě poškození
c) adresní etiketa PPL/DHL
d) výplně a umístění zboží v balení
e) poškozené zboží
f) výrobní číslo zboží
Podrobný návod na nafocení naleznete zde.
3. Kopii prodejní faktury/dodacího listu dokládající cenu zboží.
Uvedené dokumenty prosím zašlete e-mailem na adresu reklamace@ppl.cz včetně veškerých příloh do 3 pracovních dnů.
Nezapomeňte prosím fotografie zmenšit, aby nám byly v pořádku doručeny. Maximální velikost jedné fotky: 800 kB (max. rozlišení 1280x1024 pixelů).
Maximální velikost e-mailu (Zápis o škodě, Fotodokumentace, Faktura/dodací list): 12 MB
Dovolujeme si Vás upozornit, že bez kompletních informací nelze zahájit reklamační řízení. Další komunikace o průběhu reklamačního řízení probíhá mezi PPL CZ a odesílatelem/plátcem přepravy.